Elektromos kapásjelzőt 2000-ért?

2018.05.25

Fókuszban a Carp Spirit elektromos kapásjelzője - Megéri?

Balatonra készültünk, éjszakai horgászatra. Nem mondhatom, hogy oda vagyok az éjszakázásért, de a barátok sok mindenre rá tudják beszélni az embert. Korábban csak egyszer voltam, arról pedig olyan emlékeim vannak, hogy kifolyt a szemem a spiccet nézve. Az elkötelezett feeder horgászok lehet, hogy megköveznének, de úgy döntöttem, kényelmesebbé teszem a kapásjelzést elektromos kütyüvel. Árban elég nagy a szórás, de elmondható, hogy a minőségi jelző szett ára elég borsos, ezért a kipróbálás, vagy hébe-hóba használat miatt kevesen ruháznának be rá. Én sem voltam másképp. Próbáljunk ki egy olcsó változatot, ha nem válik be, nem fog annyira fájni.

Mivel a beszerzés ötlete az utazás előtti napon körvonalazódott, nem volt idő netről (pl. Kínából) rendelni - maradtak a helyi üzletek. Legolcsóbban a Decathlon weboldalán találtam jelzőt.

1990Ft
1990Ft

Volt már a kezemben prémium kategóriás kapásjelző, így egyből érezhető volt, hogy miért is kerül ez a műszer az árának töredékébe. Ennyi pénzért azonban sokkal rosszabbra számítottam. Márkája, a Carp Spirit francia, de persze ez is kínai bérgyártással készült. Kellemes meglepetés volt, hogy az elem tartozék és a töltöttségi szintje is full-on volt. De ami még lényegesebb, hogy egy ilyen árkategóriájú jelzőn nem csak hangerő, hanem hangszín szabályzó is helyet kapott. Sőt, led-es swinger is csatlakoztatható hozzá - kérdés, hogy úgy meddig bírja az elem (V23GA 12V). Ha megjött a Kínából rendelt swinger, ezt is megtudjuk.

A hangerő és a hangszín amúgy finoman állítható, vizuálisan pedig kék ledek jelzi a kapást. Mivel az ejtésnél és a húzó kapásnál is kéken világít, érdemes lesz az egyik villogót kicserélni más színűre.

Swinger nélkül is remekül használható - én karika jelzőt tettem mögé. Viszont, aki még nem használt elektromos kapásjelzőt, mindenképpen gondoljon másokra! Az ereszték beállításakor kapcsoljuk ki a hangot, mert borzasztó idegesítő tud lenni a felesleges sípolás. A felszerelésekor pedig ügyeljünk arra, hogy ne szorítsuk túl, mert alumínium menetes.

hangerő és hangszín állítás, led-es swinger csatlakozó

Véleményem szerint abszolút megérte a vétel. Mindenkinek ajánlom, aki nem szeretne komoly összeget befektetni elektromos jelzőbe.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el